iborg

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Ida - 30 januari 2014 20:45

Här sitter jag och känner mig nöjd! Äter god fruktsallad med keso och testdricker ur min nya fina svarta mugg med nytt te som smakar mumma!:)
Gick upp tidigt imorse och körde 30 min crosstrainer och sen ett magpass efter det. Cyklade till skolan och hade föreläsning 9-12 som handlade bland annat om hjärtsvikt och chock. Sen hade vi i KV ett möte på lunchen om kommande fester som vi ska jobba på. Jag jobbar redan imorgon, ska bli kul!
Sen hade vi en EKG övning där vi skulle testa just EKG. Gruppen skulle ha med egna djur och Louise tog med Katla, hennes leguan!!!! Jag var inte kaxig alltså! Jag litar inte på reptiler alls och tyckte det var lite läskigt att lyssna på hennes hjärta.. Som tur var hade My med sig en söt liten hund också!:)
Vi slutade halv 3 så det var en kort dag i skolan, skönt!
Sen cyklade jag hem, kollade lite paradise, pluggade och pratade med pappa en stund. Verkar som att det är hur mycket snö som helst där nere, får hoppas att det blir sol nästa vecka när Maja och mamma ska ner.

Sen åt jag lite och pluggade lite till. Klockan 7 var det ett 60 min boxpass som jag gick på. Ledaren körde på bra men känner att jag börjar få tillbaka kondisen igen så jag hängde på, skön känsla!

Katla och Louise

Inga problem för Caroline!:)

Tussa var både söt och snäll!

Ovido - Quiz & Flashcards