iborg

Alla inlägg under september 2014

Av Ida - 30 september 2014 17:27

Igår hade vi kort dag i skolan, skönt! Men samtidigt jobbigt när man fastar! Var och klippte mig, vägde och var på 2 visningar. Håll nu alla fingrar och tår!
Sen var det box vid 20. Idag gick vi till 13.30 hem plugga lite, sov och fixade mig för nu ska vi kolla LADY GAGA på Globen!!

Fin höstdag!

Glad idag:)

Av Ida - 28 september 2014 17:39

Igår var en rolig kväll. Finnarna var helt galna! Men oj så trött jag blev när klockan närmade sig 02. Tur vi skulle sluta då:)
Imorse tog jag sovmorgon till 9, skönt! Sen pluggade jag till 12, åt lunch. Efter det vet jag inte riktigt vad jag gjort. Försökt kolla film men swefilmer bara hackar. Sen sov jag en timme, läste lite i boken och nu kollar jag på en film på tv.
Ikväll är det söndagsmiddag hos Sara.
Skönt att ha en riktigt slappdag utan att ha dåligt samvete, är ikapp i skolan igen:)

Av Ida - 27 september 2014 16:27

Resturang igår med sara Rasmus Lydia robin caroline och Emil, mysigt!
Idag plugg och sprang 6 km med emma, härligt. Nu väntar jag på Sara så ska vi jobba släpp ikväll/natt. Först är det sittning. Det är nordiska veterinär mästerskapen så har ett gäng från Finland och Norge här som tävlar friidrott och festar. Imorgon blir det nog en lugn dag!

Stor köttbit!

Av Ida - 25 september 2014 18:53

Igår pluggade jag efter skolan sen skickade sara och Rasmus och bjöd hem på tacos, jättemysigt!
Idag gick jag upp och pluggade lite på morgonen, ligger efter med mina bakterier just nu... Hade föreläsning till 11 och sen håla till 14.30 Lab med en massa bakterier som skulle identifieras, lite kul ändå!:)
Hem, åt lite lågkalorimat, pluggade lite och nu är det dags för lite box på Friskis!:)

Av Ida - 23 september 2014 21:49

Det är vad vi håller på med just nu. Vi började 8.15 med en föreläsning och sen 2 timmar som mest handlade om hur man tvättar händerna och har en god hygien. Sedan hade vi en håla från 11 till 14.30, då satt jag och Steffanie och pluggade lite. Vi gick till 17, var hemma 17.30, åt kvällsmat, pluggade lite och vid 19 var det spinning med korta intervaller. Asjobbigt! Kom hem och pluggade lite till. Nu lite paradise och sen sova:)

Söta Svea!:)

Av Ida - 22 september 2014 19:51

Bloggen!
Kom in av en ren slup och såg att det var ett år sedan mitt första inlägg, tiden har gått snabbt!
Idag hade vi föreläsning till 12, åt lunch i skolan och tog mig sakta hemåt. Shit vad det blåste! I em har har pluggat och pluggat. Känns ändå som att jag har mycket kvar! Ska sitta med det imorgon. Har bokat flyg hem också, en hel vecka. Så skönt! Mormor och morfar hämtar mig på Sturup, snällt!:) Nu sitter jag på gymmet och ska gå på första boxpasset för terminen. Får se hur det går när man bara ätit 500 kalorier!

[Bild]

Av Ida - 21 september 2014 21:15

Och där var även denna helg slut!
Igårkväll kom caroline till sara så mumsade vi på äppelkaka och kollade film, mysigt! Kändes dock lite konstigt att inte sara var där. Imorse vaknade jag innan 7, åt frukost och mös med Svea lite. Sen var det plugg till 10 för att sedan städa iordning i Saras lägenhet, handla, åka hem och byta om för att sedan köra till Stockholm. Farmor fyller nämligen år idag så var på kalas. O Gud vad mycket mat det var! Är fortfarande proppmätt och ändå åt vi vid tre.
När jag kom hem körde jag och hämtade sara så var hemma runt 19. Nu har jag pluggat lite men framförallt lagt undan sommarkläder, nu är det höst på riktigt!

Mums!

Av Ida - 20 september 2014 12:15

Igår åkte jag och sara till donken efter skolan. Jag hade ett par kuponger som höll på att gå ut. Så vi fick: 2 big Mac, 2 pommes, 2 läsk, chicken nuggets och dippa för 71 kr, helt okej!;)
Sen åkte jag hem och packade, sara väntade snällt i bilen. Vi åkte hem till henne, pluggade och Sara bakade äppelkaka som vi mumsade med glass på balkongen.
Jag gjorde en paj och sen körde jag sara till hennes bandymatch. Efter kunde jag avnjuta min paj, äta godis, dricka coca och kolla idol med Svea, härlig fredag!
Idag gick jag upp tidigt, dags för jobb. Mycket jobb denna månad, men det är ju bara bra:)
I kväll lär det bli lite plugg. Vi hade egentligen schemalagt webföreläsning igår, men tänkte ta den ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards