iborg

Alla inlägg under september 2014

Av Ida - 8 september 2014 19:52

Idag började jag på 5:2 dieten, får se hur det går! Tänkte att det var lättare att ändra på kosten två dagar än alla dagar. Det gick ändå okej men nu börjar jag få lite huvudvärk.. Men man vet ju inte riktigt om man inbillar såg eller inte..
Hade föreläsning till 12, fixade med lite saker i skolan, hämta tenta sen innan sommaren och var hemma vid 13. Har pluggat, vägt in mig, ätit 2*170 kalorimål, pratat med Gabby och nu är det dags för idol. :)

Maten för dagen! Plus frukost:)

Av Ida - 7 september 2014 13:37

Fredag: jobb i KV till ca 05, sjukt kul!
Igår: farmor och Barbara var i Uppsala så träffade dom, jättemysigt! Gick på 04 släpp på kvällen, efterfest hos Sebbe till 07, vaknade innan 10=väldigt trött idag! Snart börjar VM-finalen, håller alla fingrar för Roffe!

Gjorde goda och fina shots!

Av Ida - 5 september 2014 13:12

Då var det fredag! Snart en vecka sen jag packade bilen och åkte norrut. Igår var vi ute och åt på en mycket mysig grekisk resturang som ligger vid ån.
Idag hade vi föreläsning 9.15-11 och nu sitter jag och "lyssnar" på forskningsinfo. När det är något som inte kommer på tenta så stänger man lätt av. Efter lunch är det dags för att förbereda inför kvällens amöbagasque. Vi blir bjudna på sittningen och ska jobba 22.30-04.00 så det blir en lång, men rolig kväll får jag hoppas!
Har inte hunnit med skolan som jag skulle så det blir nog lite plugg i helgen. Nu är det snart dags för mormors spagetti och köttfärssås,MUMS!!!





Av Ida - 5 september 2014 13:11

Då var det fredag! Snart en vecka sen jag packade bilen och åkte norrut. Igår var vi ute och åt på en mycket mysig grekisk resturang som ligger vid ån.
Idag hade vi föreläsning 9.15-11 och nu sitter jag och "lyssnar" på forskningsinfo. När det är något som inte kommer på tenta så stänger man lätt av. Efter lunch är det dags för att förbereda inför kvällens amöbagasque. Vi blir bjudna på sittningen och ska jobba 22.30-04.00 så det blir en lång, men rolig kväll får jag hoppas!
Har inte hunnit med skolan som jag skulle så det blir nog lite plugg i helgen. Nu är det snart dags för mormors spagetti och köttfärssås,MUMS!!!





[Bild]

Av Ida - 4 september 2014 07:06

Igår var det skoldag till 12, sen Kv-möte. Jag cyklade sen till bilen och testade den till stan och tog det lite lugnt en timme. Den började inte pipa så det var ju bra:)
Vid 16 var det fika och sen var jag lekledare till ca 20.30 Det var kul i början men blev sen kallt och blev hungrig. Det var släpp på uls som jag egentligen ville gå på men under kvällen blev jag mindre taggad så vi cyklade hem.
Nu sitter jag och äter frukost, kollar paradise hotell och sen blir det nog lite plugg. Skolan: 9.15-17

Dansuppvisning!

Av Ida - 2 september 2014 17:23

Hinner inte skria så mycket. Igår var det skola till 12 sen iväg med Sara och gjorde ärende i stan. Skolan igen vid 15 börja fixa till faddermiddagen. Jobbade sen till 01.30, det var ett bra släpp!
Skolan 9.15-16.30 seg dag!
Nu vila och kolla paradise hotell och sen pubrunda vid 19!

Lite mörkt men vvk(de som bestämmer)

Ovido - Quiz & Flashcards