iborg

Alla inlägg under december 2014

Av Ida - 17 december 2014 21:13

Händelserik helg med kryssning med KV, riktigt roligt var det. Vi fick tom träffa markolioo!:)
Skolveckan har varit hyfsat lugn, gått till halv 2 alla dagar. Fick dessutom alla tentaresultat, GODKÄNDA!!
Håller på att varva packa, plugga och rensa skafferi med vartannat.
Endast två dagar kvar innan jag är hemma. Idag var vi och åt julbord på Ikea med Sara, Johanna och Josefine, trevligt:)

Va på musikhjälpen

Kryssning

Markolioo i mitten:)

Av Ida - 12 december 2014 19:49

Kom ju på att jag rör glömt bort bloggen denna veckan! Får be om ursäkt, men har haft något varje kväll hela veckan. I måndags var det städdag på kåren, tisdag julbak hos Catta och Nina, onsdag middag på kåren, torsdag middag hos Steffanie i Knivsta och idag taco hos Sara. Bra vecka men mindre bra pluggvecka... Tänkte plugga lite imorgon innan vi ska på kryssning!!:)

Var på musikhjälpen, som är här i stan!:)

Fick Luciatåg i skolan idag!

Av Ida - 7 december 2014 21:27

Helgen gick snabbt förbi. Igår pluggade jag lite på förmiddagen, fixade mig och begav mig mot ulleråker på cykeln. Jag fick komma in i lägenheten och kunde mäta inne i lägenheten:)
Sen åkte jag till kåren och började jobba. Vi gick på sittning först, det var trevligt:) sen jobbade jag till 02, körde hem sov ut lite. Idag började dagen med en grym brunch, IKEA tur och sen en sväng till Knivsta för födelsedagsfirande hos Ann. När jag kom hem var jag trött så kollade en film. Nu ska jag snart sova tänkte jag!

Mysigt!

Av Ida - 5 december 2014 16:15

Då var det fredag och jag har pluggat klart för dagen. Var och handlade lite pepparkakor och ädelost innan så hade lite snacks. Fick punktering på cykeln påväg hem från skolan, drygt men det är nu fixat iaf. Ikväll blir det lugnt, tänkte kolla lite svenska hollywoodfruar och sen idol. Imorgon är det natt-o sittning och 04-släpp.

Av Ida - 1 december 2014 07:16

Helgen försvann genom jobb och allt gick bra! Lördags var lugnt, lite film på kvällen. Igår var jag på julbord, antagligen det enda för i år. Jag älskar julmat! Tror nog aldrig jag kan få nog av det!
Idag tar jag bilen ut och stannar där tills ikväll när det är dags för årets sista pub. Annars har vi 9.15-12 i skolan hela veckan, skönt!:)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards