iborg

Alla inlägg under juni 2014

Av Ida - 6 juni 2014 05:37

Nu sitter jag på Arlanda och ingenting är öppet. Det är en kille som kör en rengöringsmedlen och jag. Vi slutadee jobba lite i 5 och mitt plan går vid 8 så kände inte att det var lönt att lägga mig. Snälla Sara körde mig till Arlanda:)
Första året gjort, är 18,18%veterinär nu!
När jag kommer hem ska jag packa upp och packa ner. Sen kommer Gabby! Imorgon vid denna tiden är vi på Kastrup. 3 flygplatser inom ett dygn, inte dåligt det!
Bloggen kommer också ta sommarlov nu tänkte jag. Om det kommer ett inlägg så delar jag på Facebook så att ni ser:)

Sötekatt!

Gick bra på förra tentan:) får hoppas även den jag skrev idag går vägen!

Av Ida - 1 juni 2014 13:04

Nedräkningen har nu officiellt börjat!
Idag: pluggat sen imorse, ska sätta mig en timme till. Sen kommer pappa och hälsar på. Får se vart det bär!
Måndag:skola 9-15, sen hem till Sara och plugga.
Tisdag:plugga plugga plugga. Skola 11-14 ska också klämmas in.
Onsdag: plugg igen! 11-11.45 är det frågestund i skolan.
Torsdag:TENTA på morgonen, hem packa och sen ut till skolan igen för DEN SISTA MÅLTIDEN! Ska gå på sittningen och jobba på släppet, stänger 04. Städa och fixa för att sen cykla till stan.
Fredag: kl 8 går planet till underbara Skåne. Gabby kommer till Trelleborg någon gång under dagen.
Lördag: USA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är slutet på veckan som ger motivation att sitta tills man får sjukt ont i ryggen!

Även kylskåpet märker att det närmar sig lov!:)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards