iborg

Alla inlägg under maj 2015

Av Ida - 3 maj 2015 17:29

Oj, nu var det länge sen sist! Såg att senast jag skrev var den 22 mars! Mycket har hänt sedan dess! Skrev en stor tenta, fick reda på resultat som slutade med 10 fel totalt av 134! Pappa fyllde 60 och vi var och firade honom med skidåkning i Italien. Väldigt härligt att bara kunna åka skidor och vara på semester. Brände dock ansiktet totalt... Lite påskledigt i Trelleborg och lämnade Anton hemma hos mamma. Anton fick knutor i hela huden precis efter vi kom hem och går nu på lite medicin, får hoppas det går över. I skolan går vi nu väldigt många timmar 9.15-16 nästan varje dag, sen träning på kvällen så har gått mycket fort! Vi har oxkså mkt möten osv till insparken. I onsdags tog vi bilen ner till Skåne och på valborgsmässoafton var jag på bal på Alnarp, väldigt trevligt! Annars har jag mest varit hemma, pluggat lite, myst m hundarna och mamma. Idag kom Filippa förbi på lunch och ikväll ska jag träffa johanna!
Imorgon är det dags att bege oss upp igen, men bara till skara där vi ska vara en vecka på studiebesök, kul kul!

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards