iborg

Alla inlägg under februari 2016

Av Ida - 6 februari 2016 21:21

Var så himla skönt när jag såg att jag klarade tentan! Det gjorde min dag! Något som sedan gjorde det ännu bättre var att Lydia hade gjort supergoda hamburgare och vi åt middag hos henne. Sen gick vi på bio jag, Lydia, Robin, Sara, Rasmus, Carro och Emil.
Idag hämtade Lydia och Robin mig och jag fick följa med dem och åka långfärdsskridskor för första gången, var jättekul!!
I eftermiddags gick jag till Jacob och Lilly för de har hämtat sin lilla Willys (lite osäker på stavning). Asså så söt han var!
Jag har legat i soffan sedan 16 och kollat serie och nu ikväll var det första mello! Ska snart sova, är trött trots att jag inte gör något om dagarna!

Hade provmiddag här hemma i torsdags

Av Ida - 1 februari 2016 20:43

Vi hade tenta i fredags, den blev klar på 25 min så slutade tidigt! Får hoppas att den gick bra iaf. Sen åkte jag direkt och handlade länge, åkte runt och letade en tavla men kom hem med massor av andra saker. Jag åkte sen hem och lagade mat. På kvällen åkte jag hem till Sara och vi hade en jättemysig kväll med Lydia, Carro, Tilde och Sara. Vi FaceTimeade med Emma som fick en liten Tilde förra veckan:)
Jag gick upp tidigt och jobbade, Hanna var med till lunch. På kvällen var det midvinterblotet, vilket var en väldigt trevlig kväll!
Igår åkte jag med Jacob och Lilly till Stockholm och träffade farmor medan de var och kollade på en valp. Rosalie, Marcus och Barbara var också hos farmor, vilket var väldigt kul!:)
Idag började vi en ny kurs, ska bli spännande! Efter skolan hade vi möte med jaktklubben och sen tränade jag. Nu ligger jag på soffan och tar det lugnt:)

Hanna med en liten söt gris:)

Min kandidat-Buddy! Kommer bli kul att skriva tsm med henne!:)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards