iborg

Alla inlägg under december 2015

Av Ida - 12 december 2015 19:55

det var visst ett tag sen sist och mycket har hänt!
Förra veckan gick snabbt! Måndagen gick vi i skolan hela dagen. Tisdagen gick jag upp tidigt, var i stallet lite över 7 och sen var drt fullt upp med grupparbete och sen möte på kvällen. I onsdags var vi på ett slakteri och kollade, intressant!
På kvällen hade vi sleepover hos Emma, jättemysigt! Hon ska snart ha en bebis och då tyvärr sluta i vår klass!
I torsdags hade vi lång dag i skolan följt av repetition till luciatåget. Lydia sov över här så vi hade en mysig kväll med tacos. Sen gick vi upp tidigt igår och fixade med bla frisyr till luciatåget. Vi som var VVK under insparken skulle vara det för sista gången fast med julpynt. Det gick hur bra som helst!! Klassen hade skrivit om många låtar som vi sjöng på tre olika ställen. Ska försöka få filmer på alla låtarna, de var verkligen jättebra! Sen körde jag till xxl och handlade för att sedan köpa med mig sushi som
jag åt hos Sara innan vi gick på en konsert igårkväll. Imorse var det tidigt igen med jobb hela dagen. Nu ligger jag dock i soffan och mår dåligt, tråkigt. Men bara 4 skoldagar sen jullov. Och som jag ska njuta av detta lov! Jag var nämligen en av de 32 i klassen (av nästan 90) som klarade alla delar på tentan vi hade:)

Handlade lite fika till luciatåget

Fina Emma!:)

Av Ida - 7 december 2015 07:05

Helgen bara försvann och nu är det dags för en ny vecka. Inte långt till lov nu!:)
I fredags var jag och Anton hemma hos Carro och Ess på fredagsmys. Vi åt tacos och kollade en film.
Det blev en tidigt kväll, vi var båda trötta.
I lördags pluggade jag lite, kollade Idolfinalen och gick på glöggrundan vid 15. Sen var det dags att fixa sig innan förfesten och sedan sittningen, Natt-O. Det blev en bra kväll men mådde mindre bra igår, men så är det ju. Igår låg jsg mest i soffan och tvättade en del. Sen körde vi till Ann som fyller år idag och som bjöd på glöggmys. Vi var en del från klassen och några av hennes andra kompisar, jättemysigt!
Idag har vi en lång dag i skolan, bara att gå dit!:)

Bordsgrannen och klasskompisen Isabella:)

Grymt gott 04 på morgonen!;)

Bra sällskap!

Av Ida - 2 december 2015 19:25

idag började jag dagen med en härlig promenad. Sen var det skola 9-11. Vi stannade kvar och gjorde en timmes grupparbete. Sen åkte jag och handlade, hämtade Antons paket och åkte hem för att hålla lunch. Sen började bakandet, gjorde nog 80 lussebullar och det tog sin tid.
Höll nog på från 14-17!
Sen åt jag lite kvällsmat, kollade Paradise hotell och nu väntar jag på att Sara, Lydia och Carro kommer och kollar bonde och fikar:)

Bild från imorse

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards