iborg

Direktlänk till inlägg 12 december 2015

Sjuk igen....:(

Av Ida - 12 december 2015 19:55

det var visst ett tag sen sist och mycket har hänt!
Förra veckan gick snabbt! Måndagen gick vi i skolan hela dagen. Tisdagen gick jag upp tidigt, var i stallet lite över 7 och sen var drt fullt upp med grupparbete och sen möte på kvällen. I onsdags var vi på ett slakteri och kollade, intressant!
På kvällen hade vi sleepover hos Emma, jättemysigt! Hon ska snart ha en bebis och då tyvärr sluta i vår klass!
I torsdags hade vi lång dag i skolan följt av repetition till luciatåget. Lydia sov över här så vi hade en mysig kväll med tacos. Sen gick vi upp tidigt igår och fixade med bla frisyr till luciatåget. Vi som var VVK under insparken skulle vara det för sista gången fast med julpynt. Det gick hur bra som helst!! Klassen hade skrivit om många låtar som vi sjöng på tre olika ställen. Ska försöka få filmer på alla låtarna, de var verkligen jättebra! Sen körde jag till xxl och handlade för att sedan köpa med mig sushi som
jag åt hos Sara innan vi gick på en konsert igårkväll. Imorse var det tidigt igen med jobb hela dagen. Nu ligger jag dock i soffan och mår dåligt, tråkigt. Men bara 4 skoldagar sen jullov. Och som jag ska njuta av detta lov! Jag var nämligen en av de 32 i klassen (av nästan 90) som klarade alla delar på tentan vi hade:)

Handlade lite fika till luciatåget

Fina Emma!:)

 
 
Ingen bild

Laila

12 december 2015 21:24

Så roliga bilder 👍 Du får krya på dig och se till att vara frisk så du kan träna med oss.

Ida

13 december 2015 06:04

Tack! Det det jag vill! Bara hunnit träna två gånger sen jag blev frisk:(

 
Ingen bild

Morfar

12 december 2015 21:56

Älskade lilla Ida, vad du gör mormor och mig stolta, krya nu på dig så du blir bra tills du kommer hem och kan ta det lugnt. Puss, puss

Ida

13 december 2015 06:04

Tack, får hoppas det går över snart!

 
Ingen bild

Mamma

13 december 2015 07:34

Hoppas att någon kommer och avlöser dig idag, så du kan åka hem o lägga dig.
Vad bra att du tog några bilder på the Golden Gambler. Minne för livet!

Ida

13 december 2015 09:23

Ja men mår än så länge bra iaf!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 februari 2019 13:07

Nu sitter vi på första planet mellan Brisbane-Abu Dhabi, 14.35 timmar. Vi har nu 3,5h kvar. Sista dagarna spenderade vi på campingen, kändes som den reklamen vid midsommar när de dukade ute och sen inne osv. Vi varvade poolen, bilen, av m bikini, på ...

Av Ida - 24 februari 2019 10:55

Fredag: Ett dygn med wi-fi var det längesen vi hade men nu kunde jag passa in en tid och ringa till Sverige, trots att täckningen inte var den bästa. Vi hörde med han som ägde campingen om närmsta ställe att bada och han berättade att det var vågor s...

Av Ida - 22 februari 2019 13:45

Igår vaknade vi på vår camping som är en parkering till en fotbollsplan, vi åt frukost och körde sedan till McDonalds för att kolla lite på våra mobiler. Sen körde vi in till Coffs harbour, ett mysigt ställe där vi promenerade lite och badade några t...

Av Ida - 19 februari 2019 04:26

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Av Ida - 19 februari 2019 04:15

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards