iborg

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Ida - 12 september 2014 17:54

202 unika besökare på min blogg igår, det var inte dåligt pinkat!
Men nu har jag i alla fall sagt mitt och var dessutom och röstade idag. Eftersom jag fortfarande är skriven i Trelleborg så skickade mamma upp mina kort, tack mamma!

Idag är den ingen vanlig dag heller, utan det är Lydias födelsedag!
Vi gick i skolan 9-12, åt resten från puben som var igår och sen hade jag lab 14.30-15.30 Väntade på Johabna efter skolan och cyklade med henne hem. Hämtade bilen, som började tjuta igen... Den blir liksom varm, ska fylla på mer kylarvätska nu när den svalnat.
Om en halvtimme ska jag på kalas hos Lydia, myyyyys!
Helgen blir det jobbilijobb men denna gången har jag en praktikant med mig; Lydia:)

Skönt att kunna handla med bilen!

Ovido - Quiz & Flashcards