iborg

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Ida - 26 januari 2014 19:29

Igår pluggade jag hela dagen. Helt sjukt vad man kommer efter snabbt med renskrivandet om man inte har gjort det på 3 dagar. Det är dessutom högt tempo nu! Jag skulle först locka håret till balen men eftersom jag är ensam här så är det svårt att se om jag missat något. Så testade göra en munk innan jag duschade och det gick! Så nöjd!
Jag tog det lugnt, fixade mig föna håret osv. Sen skulle jag göra den där munken och tror ni jag klarade det? Nej, alla blev skitfula:( sen blev klockan mycket och jag fick bråttom. Så sara hjälpte mig hos Lovisa när vi kom dit, snällt:)
Lovisa fyllde år igår så vi var kanske 15 personer hos henne och firade. Hon bjöd på godis, chips grönsaker och dippa. Oj vad onyttig jag var där då!
Vi kom fram till en rolig sak. Både min syster, Saras syster och lovisas syster fyllde år den 24 januari. Hur stora är oddsen liksom?

Vi hade väldigt trevligt sen cyklade jag och sara till slottet, de andra tog taxi. Vi var där runt 11 och då trodde vi att det skulle bli släpp och lite fart. Men det var orkester, utan sång till kasedans fram till ca halv 2. Sen var det typ 45 min vanlig partymusik. Så det var lite halvsegt.

Jag vaknade tidigt imorse, drog mig lite och åt frukost vid halv 9. Sen har jag suttit med plugg. Gick lite trögt eftersom jag var seg sen rödvin igår...
Men nu har jag gett upp för ett tag sen. Lagat 6 matlådor och började städa. När jag bara precis skulle dammsuga så hittar jag inte dammsugaren!!!!!! Var kan han ha lagt den då? Letat genom hela lägenheten och skickat sms till honom men inget svar. Jag som ville få det fräscht runt mig.

Nu ska jag kolla film tänkte jag:)

Slottet. Vet att det är en dålig bild men det var kallt om händerna och uppförsbacke!

Ovido - Quiz & Flashcards