iborg

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Ida - 2 januari 2014 19:36

Så är statusen just nu på min bil förtillfälligt. Helt plötsligt slutade bilen att starta så har behövt startkablar varje gång den ska igång, drygt. Men idag fick den nytt batteri och går som en klocka. Fast som sagt, det läcker fortfarande in. Det får fixas till våren för nu ska den upp till Uppsala! Nog skrivet om min bil.

Det är nytt år, Gott nytt år för tusan! Jag kunde inre skriva något igår, var inte människa till det.. Mådde verkligen skit. Det var första gången sen studentveckan som jag mådde så pass dåligt. Men det är över nu, tacka gudarna för det!

Det var iaf en riktigt, riktigt bra fest. Många som jag inte träffat på väldigt länge. Min barndomsvän Challe var hemma från Australien vilket var superkul!

Igår fick jag inte mycket gjort. Och idag har jag pluggat, skönt att vara hemma och kunna få stöd från mina dogs. Fick ett roligt sms nu ikväll som började: Hej alla hönsplockare!
Haha, så nu har jag gått och blivit det också;)

Jag hängde med mamma på träning ikväll, oj oj. Jag har inte tränat på en månad, det kändes!

Har det grymt bra här hemma men saknar ändå mina vänner uppe i Uppsala. Men snart ses vi igen!:)

Ovido - Quiz & Flashcards