iborg

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Ida - 15 januari 2014 21:37

Idag hade vi föreläsning till halv 12. Sen cyklade jag och kollade på nytt boende. Det verkade bra och så men ligger 20 min från skolan fast åt "fel" håll. Det betydde att jag först cyklade 6 km till skolan plus 4 km till det boendet, och sedan 10 km till stan därifrån. Jag var helt slut. Och väldigt frusen. Och hungrig då klockan var närmare 2.
Jag åt lunch och satte mig och kollade klart paradiseavsnitt från igår. Sen började jag plugga men efter te var jag fortfarande frusen så tog mig ett bad:) sen blev det bättre men min studiemotivation är nere på noll.

Så renskrev klart allt, hade väl egentligen behövt börja med basgruppsarbetet men orkar inte. Kollade lite stipendier och så. Fick precis reda på att vi går 10.15-12 imorgon skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards