iborg

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Ida - 20 januari 2014 22:26

Nu blev det sent! Precis kommit hem från 90 min box, jobbigt pass. Får hoppas jag kan somna idag, förra måndagen låg jag och vred på mig till halv 1...
Imorse behövde jag gå på Apoteket och tänkte att det var lika bra att ta det innan skolan. Jag gick till det närmsta: Lloyd på Centralstationen. Gick till kassan och fick den vanliga frågan:
-är du medlem?
-nej.
-vill du bli medlem?
-nej.
Och så gick jag därifrån.
När jag kom hem såg jag att jag fått mail. Och gissa var det var ifrån då? Jo, Lloyds apotek i Trelleborg bjuder sina medlemmar på någon kvällssak.
Har jag missat något nu?! Var det inte dr.Morris i Trelleborg innan? Jag brukar inte gå med i klubbar och sånt men var helt säker på att jag är medlem där hemma! Skumt!

Vi hade en lång föreläsning följt av mikroskopering och slutade vid tre. Efter det cyklade jag hem och lämnade skolsaker och sen hem till Emma för invägning. Jag väger inte lika mycket som jag gjorde efter Italien men det är inte långt ifrån!
Så nu åker viktväktarrecepten fram! Egentligen kvittar det nog vilka recept jag kör på men jag behöver ett recept att följa. Vet ju vad problemet är, det kan ju en babian räkna ut. Om jag kör utan recept så tar jag förstora portioner, så är det bara. Om jag gör till 4 så ska det räcka till 4 måltider, så är det bara. Cyklade även och storhandlade på Willys. Men det var inte mycket svenskt i köttdisken, riktigt kasst!

Nu ska jag sova!:)

Ovido - Quiz & Flashcards