iborg

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Ida - 12 januari 2014 10:26

Igår tog jag det väldigt lugnt på morgonen. Kollade en film, förberedde tills imorgon och spelade candy Crush. Vid 12 träffade jag Emma på gymmet och vi gick igenom hela kroppen. Och det känns idag!!!
Sen åt jag lite lunch och tog det allmänt lugnt.

Det hade snöat på natten och även under dagen så när jag vid 4 skulle cykla till bilen 6 km bort gjorde jag ju nästan det med livet som insatts. Nej, skämt och sido, men lite läskigt var det. Jag körde till farmor och farfar där jag fick god mat och trevligt sällskap.
Sen åkte jag till Barbara och P-O och här är jag nu. Väntar på att Rosalie ska vakna:) så får vi se vad som händer idag. Imorgon börjar ny kurs. Organens struktur och funktion tror jag den heter!

Jag fick gräva fram bilen!

Sällskap i sängen av Sloggi:)

Ovido - Quiz & Flashcards