iborg

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Ida - 7 januari 2014 21:18

Och så var det kväll igen! Tog lite sovmorgon imorse och kollade på paradise till frukost. Jeppe(!?) åkte ju ut! Men tror att han kommer tillbaka igen på något sett. Det är ju därför jag tittar på det!
Jag gick till Emma lite över 9 sen pluggade vi effektivt till 6, med en timmes lunch;) kändes ändå bra!

Nu ikväll körde jag och hämtade Sara på Arlanda, kul att träffa henne igen! Känns som denna terminen kommer bli bra!
Imorgon är det skola 8-12, frågestund till tentan som är på torsdag!

Nu har jag ju sett klart one tree Hill. Måste hitta en ny serie, hade liksom suttit fint med en 40 minutrare nu innan jag ska sova!

Vi hade lite svårt att hitta just det pappret vi letade efter. Känns som att det blir mindre kaos varje gång man drar fram allt!

Ovido - Quiz & Flashcards