iborg

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Ida - 18 januari 2014 19:56

Hallå i stugan!
Filmen igår tyckte jag inte var något vidare, den var alldeles för lång. 3 h i en biofotölj var inte skönt för gumpen. Jag var hemma runt 12 och upp vid 6 för att åka till jobbet.
Jag skulle kolla till hönsen idag, det har jag aldrig gjort innan. Och de hade inte visat var nyckeln var och såklart hittade jag inte den så fick ändå ringa och väcka dem, piss. Jag gillar djur, men höns/fåglar måste vara de vidrigaste djuren alltså. Jag tycker verkligen inte om dem. Och nu behövde jag inte göra mer än att sticka in huvudet och kolla lite. Grisarna gick super, inga alls problem där idag, skönt!
Kom hem vid halv 5 och åt lite mat. Sen försökte jag vara lite duktig och gjorde ett mål till basgruppsarbetet. Orkar inte plugga för mycket men tänkte att det kunde vara smart att dela upp det lite, så slipper jag ha allt på måndag. Så det satt jag och pillade med en timme. Sen kokade jag en kopp te, åt digestivekex med ostar, i sängen. Haha! Det är sånt man får göra när man bor hemifrån och är helt själv en lördag. Emma är i Örebro och sara är hemma i Göteborg. Och johanna är som sagt i kläppen. Helt övergiven är jag!:(
Men hade i och för sig inte orkat göra så mycket heller. En gammal kompis hemifrån, Robin hörde av sig idag. Sjukt kul att höra från honom!! Han gick också på Bollerup och pluggar läkare i Linköping. Tänkte så på en film men har lite slut på idéer... Mamma sa the butler men vet inte vad jag vill se, eller jo, paradise hotell. Men det går ju inte..
Hoppas ni har en trevlig helg ?

Sjukt god för att vara färdigmat. Smakar verkligen som hemlagat/gjort i Thailand!:)

Ostbricka!;-)

Ovido - Quiz & Flashcards