iborg

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Ida - 6 januari 2014 20:06

Det var med blandade känslor som jag styrde bilen mot Uppsala imorse. Var tog tiden vägen? Vill ju vara hemma längre!! Jag körde lite över 9 och sen hämtade jag Johanna i Malmö. Sen körde vi mot Hässleholm där vi hämtade Ingrid. Påvägen dit körde vi inom Trixie och sa hej. Bilen blev fullproppad och tillochmed tre marsvin hängde med, haha.

Johanna förhörde mig på tentafrågor nästan hela vägen kändes det som. Så fick pluggat också! Jag körde hela vägen, tyckte det var lika bra, var inte alls trött. Förrän nu!

Vi stannade på donken och sista biten skippade vi plugg. Alla tre ville hem igen så vi var påväg att vända flera gånger. usch, jobbigt när man åker hemifrån. Det ska iaf bli kul att träffa alla kompisar igen!:) Jag hoppade av hemma hos mig och johanna tog bilen och körde till sig där den ska stå. Sen var det dags för att gå till affären, behövde mjölk till imorgon. Nu har jag packat upp alla saker och ligger i sängen. Imorgon ska jag träffa Emma och plugga gärnet.

Får passa på att tacka alla som jag träffat, speciellt min mamma, för dessa två veckor som jag varit hemma. Det kunde inte blivit bättre! ?

Higgins hjälpte till att plugga igår!:)

Ovido - Quiz & Flashcards