iborg

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Ida - 10 januari 2014 17:23

Tentan hade jag igår och jag hoppas den gick bra! Tog ca 4 timmar och efter det var jag heeeelt slut!

Vi hade Kv-middag på kvällen med ett möte innan. Väldigt trevligt måste jag säga! Kommer bli ett bra år, det känner jag på mig. De gamla i KV lagade mat till oss och vi tränade på att blanda drinkar.

Imorse sov jag till 9, skönt! Sen kollade jag en film, cyklade till polisen och hämtade mitt pass. Sen åkte jag, Sara och Johanna till hufudstaden. Väldigt mysigt! Vi gick runt som värsta turisterna och kollade det mesta:) nu är vi påväg tillbaka till Uppsala. Blir kanske restaurang besök senare.

Har en väldigt lugn helg framför mig. Inget att plugga, skönt! Ska nog ta mig ner mot Stockholm igen och träffa släkten!:)

Ovido - Quiz & Flashcards