iborg

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Ida - 16 januari 2014 21:23

Torsdag idag då, betyder att det är fredag imorgon. Smart där Ida!

Veckan tycker jag har gått fort! Har bara halva nästa kvar sen är vi klara med tema nervsystemet. Idag hade vi en föreläsning som handlade om sömn-vakenhet, inlärning-minne och lite andra intressanta saker. Hade till att börja med sovmorgon, till 8! Så skönt. Hade då köket för mig själv i lugn och ro. Efter föreläsningen gjorde jag mitt första kåruppdrag: jag sålde biljetter till midvinterblotet som är nästa helg.
Det blev 16 st från klassen som anmälde sig. Hade väl hoppats på bättre uppslutning men får se om fler köper på måndag!
Efter det hade vi i KV ett möte på kåren, känns kul det där:)
Sen cyklade jag och kollade på en annan lägenhet där det också gällde att vara inneboende. Men tror nog att jag stannar kvar här i stan! Har ju nära till gym, Emma och Sara. Allt jag behöver!
Påvägen hem cyklade jag nog VÄRLDENS omväg! Jag cyklade och cyklade. Fick fråga tre olika personer på vägen. Men har varit i ulleråker, ultuna, valsätra, gottsunda, norby, eriksberg, kåbo och även mitt i centrum och härjat! Kom hem vid tre och satte mig och pluggade till halv 7 (med matpaus). Sen var det dags för 60min box. Hade ingen att gå med idag så boxades med en halvgalen holländska, haha! Hon hade aldrig boxats förr och kunde ingen svenska. Så det var en liten omväxling där att förklara allt på engelska, men det gick förvånansvärt bra!
Nu ligger jag i sängen och jäser. Tänkte se om studio paradise fungerar, det gjorde den inte igår!:(

Det var riktigt fint imorse påväg till Ultuna! Har varit strålande sol hela dagen:)

Ovido - Quiz & Flashcards