iborg

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Ida - 22 oktober 2013 20:26

Idag har varit en seg dag, från början till slut. Det var tråkigt väder imorse när vi cyklade till skolan. Väl där hade vi en laboration om proteiner som mest gick ut på att vänta ut saker och ting. Vi slutade vid typ 1 så det var skönt! Men sen satte vi oss och började med laborationsrapporten. Vi kunde inte göra klart den då vi ska få våra resultat på mail senare.

Jag var hemma runt 3 och var trött och seg. Så jag kollade ett avsnitt oth och sen satte jag mig och pluggade lite. Har väl lärt mig 8 av 20 aminosyror nu, alltid något! Sen kan man ju undra om man blivit knäpp. Jag cyklar 1,2 mil varje dag och ändå gick jag på kortintervall spinning precis. Jag menar, HUR tänkte jag där!? Kommer gå trögt till skolan imorgon känns det som. Men men, nu är det gjort och jag ska bara duscha så är jag klar för dagen!

Emma, lyckligt ovetande hur tråkig laborationen skulle vara..

Ovido - Quiz & Flashcards