iborg

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Ida - 11 oktober 2013 19:54

Idag hade vi basgruppsmöte i nästan 4 timmar. Vi slutade vid 12 och vi cyklade hemåt. Jag ringde till en grisproducent ang jobb och han ville träffa mig lite över ett. Så jag slängde i mig lunch och cyklade till Sara. Hon har sin pojkvän, Rasmus, här uppe som hälsar på i helgen. De var så snälla och körde ut mig på landet, ca 1,5 mil utanför stan. Där gick jag på rundvandring och fick även titta på kycklingarna. Det verkar som att jag kan jobba där någon helg då och då, vilket jag gärna gör. Sen var vi på gymmet till lite i 5 och för att sen gå hem och städa lite i lägenheten.
Efter den cyklade jag till Sara och Rasmus och hämtade pizzorna påvägen och har nu gottat i mig kebabpizza. Nu ligger vi i husvagnen och väntar på att idol ska börja och sen matchen.
Fredagsmys på hög nivå!:)

Ovido - Quiz & Flashcards