iborg

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Ida - 8 oktober 2013 19:35

Idag kändes det verkligen som en riktig höstdag. Men en bra höstdag tror jag. Det regnade iaf inte! Vi började tidigt idag, det gör vi hela denna kursen tyvärr så jag hinner inte träna på morgonen längre. Vi hade en mindre förståelig föreläsning till 10 och sen hade vi håla till 1. Därför hade jag och Sara med oss träningskläder och gick på Friskis på ulltuna istället. Det funkade bra det också. Sprang på crosstrainern och körde lite magövningar. Sen hade vi mikroskopträning och föreläsning till 3. Vi cyklade hem och jag åt tidig kvällsmat och satte mig sen och pluggade tills nu. Nu väntar jag bara på att teet ska bli klart så ska jag fortsätta lite till sen håller jag kväll.
Visstja, CSN kan ta sig någonstans. Är väldigt arga på dom!

Höst på ulltuna

Ovido - Quiz & Flashcards