iborg

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Ida - 19 oktober 2013 17:36

Gymmet kvart över 9, sprang en mil och körde lite mage efter. Det är träningens dag idag så det var gratis träning på gymmet=mycket folk! Jag gick hem och renskrev enzymföreläsningen. Där emellan lagade jag faktiskt mat, kasslergryta med ris. Helt okej blev den men imorgon måste jag verkligen handla, har inte ens mjölk hemma...

Sen pluggade jag fram till 4 och gick sen och duschade och packade lite. Sara hämtade mig och nu sitter vi i bilen påväg till Stockholm. Först ska vi köra och lämna Sara och hennes lagkamrat som ska på lagfest. Sen ska jag köra till Emilie och Vinja? sen ska jag sova hos Barbara och P-O. Imorgon tänkte jag köra till farmor och farfar, sen hämta Sara och köra tillbaka till Uppsala.

Mysig helg!

[Bild]

Kallt imorse :(

Ovido - Quiz & Flashcards