iborg

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Ida - 7 oktober 2013 18:42

Idag började vi vår nya kurs, heter typ biomedicinsk baskurs. Vi var på BMC som ligger närmre där jag bor, så det är skönt att bara behöva cykla halva vägen nu enda fram till jul. Men hade hellre cyklat 4 ggr så långt för att slippa denna kurs. Jag tycker verkligen att det är sjukt tråkigt och ointressant och just sånna här kurser är det som har fått mig att inte vilja plugga. Vi hade en föreläsning och basgruppsmöte. Jag förstod verkligen ingenting och nu efter skolan har suttit och gjort början på en ordlista. Orkade inte sitta längre så har satt igång ett avsnitt oth och ska vila upp mig inför 90min box! Får bara hoppas attjag orkar med denna bajskursen. Och nej, jag är inte på bra humör.

Detta har vi till nästa vecka. Intressant va?

Ovido - Quiz & Flashcards