iborg

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Ida - 12 oktober 2013 19:05

Jag har ingen aning om var tiden idag har tagit vägen. Jag vaknade vid halv 8 och gick och startade första maskinerna eftersom det äntligen var tvättdag. Sen åt jag lite frukost och vid 9 kom Sara. Hon tvättar också här, bäst att passa på när jag ändå har tvättid. Sen gick vi till gymmet.
Idag gick jag faktiskt först 10 min på band. Tycker att jag får ont i benen av det men kanske beror på att jag inte är van? Efter den var det 30 min på crosstrainern och sen körde vi lite magträning på det.

När vi var klara där så var även maskinerna färdiga så det var bara att ladda om. Sen satte jag mig och pluggade lite för att sen hålla lunch, halva pizzan från igår, mums!

På eftermiddagen så kändes det som att jag mest sprang upp och ner till tvättstugan. Men hann även med att revskriva klart från veckan som gått, skönt! Vid 4 var all tvätt klar och jag begav mig ut på cykeltur. Behövde köpa duschtvål mm så tänkte att det kunde vara bra att hitta ett ÖoB. Sagt och gjort. Tog bara lite tid att hitta det. Men väl där så är det ju drömmen för studentekonomin=0kr i mån för tillfället.
Körde min veckohandling på Ica efter det. Gillar min handlelista: mjölk, yogurt, leverpastej, äpple och banan. Det är typ vad som går åt i veckorna! Har ite handlat "riktig" mat på länge. Men det är ju så att när jag väl lagar mat så blir det ju flera portioner. Så för någon vecka sen lagade jag tre rätter, typ 4 portioner av varje på en dag. Så har fortfarande matlådor kvar i frysen:)

När jag kon tillbaka från shoppingen så sorterande jag tvätten, skoj, NOT! Och bäddade rent sängen så det ska bli skönt att lägga sig där snart. Sen åt jag lite mackor och ska nu faktiskt lägga mig i sängen, med lite godis och ha one tree Hill maraton, skönt!

Saknar min fina hund väldigt mycket så det får bli lite bilder på honom!

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards