iborg

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Ida - 24 november 2013 18:59

Idag vaknade jag hos Sara, vi åt frukost och hade det mysigt! Sen åkte vi vid 10 till Ikea, letade garderobsinredning men hittade inget. Åkte därefter till Coop och hittade svinbra saker och till 20%rabatt, hur bra var inte det då? Sen åkte vi till lägenheten, åt och sen började byggandet. Efter många om och men så fick vi upp allt och det blev roligt bra! Sen åkte vi några vändor till Ikea, jysk och bauhaus. Jag är helt trött i fötterna efter allt gående.

Nu ligger jag i sängen, överlycklig att swefilmer funkar igen. Då kan jag kolla one tree Hill!!

Ser stabilt ut:)

Resultatet! Syns lite dåligt men det är en trådback längst bort, hylla längst upp och stänger som kläder kan hänga på. Grymt bra tycker jag!

Ovido - Quiz & Flashcards