iborg

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Ida - 18 november 2013 16:28

Så, kom precis tillbaka från skolan där jag hade munta mellan 3 och 4. Segt och vänta hela dagen, man vill liksom inte börja blanda in annat innan man har gjort tentan.

Jag gick upp vid 7, gick till gymmet och ställde mig på crosstrainern. Men efter 10 min började jag känna mig yr och mycket tröttade än vanligt. Jag håller på att få en visdomstand där nere så kan ju fått någon infektion eller något. Kände inte att det var värt att fortsätta så gick på löpbandet i 20 min istället. Så får det räcka för idag, vill hålla veckan ut!

Sen satt jag och pluggade lite, men saknade motivation. Klarade flera banor på candy crush iaf!:) sen gick jag en sväng till Claes Ohlsson och köpte bläckpatroner och sen gick jag och handlade mat.
Tillslut blev det dags så att jag kunde cykla iväg. Jag var inte så nervös, det lönar liksom inte sig. Vi var 4 st från vår basgrupp som var tillsammans med en lärare. Läraren ställde frågor till var och en, och så gick det runt. Det kändes som att jag kunde svara på mina frågor helt okej iaf. Tills sista, haha vilket skämt! Trodde inte att vi hade det till tentan men jo visst det hade vi. Kunde på något sätt komma på lite saker till svaret. Men det är ju 60% som gäller. Svarar man fel på en fråga så borde man bli godkänd, tycker jag iaf! Vi får reda på resultaten antingen imorgon eller på onsdag. Så får hålla tummarna!

Snart kommer sara och hämtar mig. Hon har fått nycklarna till sin EGNA lägenhet, fatta vad coolt! Så hon har handlat soffa och lite sånt så ska jag hjälpa henne och bära upp den. Imorgon är det nya tag!

Måste kanske städa skrivbordet någon dag med?!

Ovido - Quiz & Flashcards