iborg

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Ida - 7 november 2013 22:36

Idag var det min absoluta favoritdag på hela året(nej, inte alls egoistisk eller så..) Jag skulle egentligen gå upp tidigt och träna men låg kvar i sängen och unnade mig ett avsnitt one tree Hill. Sen ringde mamma och gratulerade. Känns så konstigt att inte vara hemma och fira min födelsedag! Pappa ringde både spelade musik och hade en tröja med mig på sig idag! Sen satt jag och pluggade till 11 och gick till gymmet då istället. Körde lite tyngre på crosstrainern idag, men är inte lika motiverad till träning längre. Men det kommer nog tillbaka när jag är i rutiner igen.

Jag kom hem och åt lunch och fortsatte sedan att plugga till 4 och då gick jag till ett konditori och köpte en prinsesstårta:)
Mobilen har ringt och har fått fina sms, det betyder verkligen väldigt mycket!

Sen träffade jag Sara som första person (utom hon som tog betalt av tårtan) som jag pratade med på hela dagen. Hon hjälpte mig att handla inför kvällen och sen lagade vi mat tillsammans här i lägenheten. Det blev sånna tortillasbröd med ost, skinka och tomat till snacks och sen hade vi bakad potatis till mat med baconröra och kycklingröra. Det blev jättegott! Bästa Johanna kom på och även Emma och Erik. Supermysigt! Jag fick en mugg av Emma och Erik, precis den som jag skulle köpa efter nästa tenta. Den är samma serie som den jag köpte för ett tag sen fast i mörk turkos.

De sjöng hela födelsedags låten och vi åt tårta och drack te.

Jag har haft en väldigt bra dag trots allt plugg. Kvällen lyfte verkligen upp det! Jag inte hunnit kolla på Facebook än så tänkte gå in där och svara på lite inlägg. Kul att så många tänker på mig!

Pappas tröja som han hade på sig idag

Erik, Emma, Sara och Johanna:)

Bjuder på en bild på mig själv också!

[Bild]

Klart det skulle vara prinsesstårta!

Ovido - Quiz & Flashcards