iborg

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Ida - 16 november 2013 19:51

Idag gick jag upp vid 7, hade tvättid till 12 och det behövdes verkligen! Sen satt jag och pluggade mellan maskinbytena och gick till gymmet innan lunch. Sen kom jag hem, åt lunch och fortsatte plugga. Renskrev en sjukt jobbig föreläsning där det mesta var på engelska. Tacka vet jag Google translate! Jag tog lördag vid 5, man kan inte plugga hela kvällen. 8 timmar räcker, tycker jag! Jag får nog inte in något ändå de resterande timmarna. Får se om det räcker! Har imorgon kvar, då ska jag plugga med Emma så kan vi förhöra varandra. Sen har jag bara legat i sängen och glott på paddan. Lite info om vad som händer framöver:
Denna helgen är det plugg plugg plugg
Mån: muntlig tentan, biokemi
Tors: praktisk tenta histologi
Fre:skriftlig tenta histologi
Helg: hjälpa Sara med inflytt!!!!! Hembjudnings återbjudning blir det nog också!
Vecka med föreläsningar
Helg: Maja kommer upp!!:) på söndagen ska vi åka ner till Stockholm, träffa farmor och farfar och på kvällen gå på Stockholm horse show! Sjukt kul!
Nästa helg: HEM!!
Helgen efter det: jobb med grisarna och återbjudning!
Sen är det bara sista veckan innan jul!:)
Så det är fullspäckat! Känns som att det kommer gå snabbt! Nu ska jag dega ner mig lite till i min ensamhet. Ha de!

Jag saknar mina kompisar! Sitter öde i en stor läskig lägenhet:(

Ovido - Quiz & Flashcards