iborg

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Ida - 13 november 2013 21:37

Hej och god kväll!
Idag hade vi en sjuuuuuuuuuuuk jobbig föreläsning. Tror alla i klassen satt som levande frågetecken! Man hörde knappt om föreläsaren pratade svenska, engelska eller kinesiska. Efter 2 timmar var jag helt slut. Men då var det dags för 2 timmar uppföljning av fall 5. Kändes ändå som att jag hade lite, lite koll på detta. Men behövs fräschas till innan måndag då det är tentadags. Vi slutade vid 12 och åt lunch. Sen begav jag och Sara oss ut mot ultuna, cyklade lite fel på vägen men hittade tillslut fram Efter lite cykling i skog. Vi satt några timmar och mikroskoperade. Känns lite bättre nu, hann igenom en hel del, resten får bli till nästa vecka då vi har tenta på det också. Jag var hemma vid 4, åt och satte mig sen och försökte plugga lite, segt!

Vid 7 skulle jag gå och träna skivstång men när jag kom till cykeln såg att att min nyckel hade blivit så pass böjd att jag inte kunde låsa upp. Jag hann innan nyckelgubben stängde sin affär och han kunde platta till den. Men jag missade mitt pass... Stod en halvtimme på crosstrainern istället. Har läst lite anteckningar efter jag tränade men ska nu sova, trött!

Glömde hu en sak! När det blev tråkigt på föreläsningen spelade jag en runda candy crush och KLARADE den bana jag har hållit på med sen jag flyttade upp!!!

Så ser det ut hos mig just nu!

Ovido - Quiz & Flashcards