iborg

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Ida - 23 november 2013 22:15

Igår var det trevligt! Var med på förfesten men åkte hem sen. Per, Kallin och Georg från bollerup var med så det var skoj!

Imorse vaknade jag vid 8. Åt frukost och tog det lugnt. Sen fick jag ett ryck och städade rummet och dammsög. Skönt att bli av med tentastöket! Jag klarade även internetduggan idag så har iaf 2 klara poäng till sluttentan, skönt! Sara hämtade mig vid lite i 11 och sen körde vi till Stockholm. Sara hade match idag och jag passade på att hänga med och sen lånade jag bilen och körde till farmor och farfar. Där blev jag bjuden på god lunch och trevligt sällskap. Hann även med lite kortspel!
Sen körde jag och hämtade Sara, åkte till Ikea, som tydlidligen stänger kl 6 på lördagar så vi hann bara grabba tag i en pall och sängbord. Gabby ringde också, kul!:)

Sen åkte vi till husvagnen, packade torrvaror och köpte pizza. Nu ligger vi här i lägenheten och försöker få tvn att fungera. Får fortsätta imorgon!

Barnkalastema igår! Per och Johan:)

[Bild]

Georg!:)

Ovido - Quiz & Flashcards