iborg

Alla inlägg den 30 april 2014

Av Ida - 30 april 2014 08:48

I måndags var det skvalborg och det firades genom först skola till 16 och sedan jobba pub på kåren till 21. Vi hade spett-pub, sjukt goda spett blev det!:)
Kvalborg började med skola till 16, hem fixa mig och sedan till Sara för förfest. Vi gick sedan och dansa/sjöng/lyssnade på hoffmaeistro. Trodde bara att jag kunde High Way man, men det visade sig att jag kunde några fler! Sjukt kul var det iaf!
De andra fortsatte sedan sin kväll på nation, men då jag inte köpt leg så gick jag hem istället.
Nu ska jag snart till Lydia för champagnefrukost! Mysigt:) sen ska vi kolla forsränningen och vidare till ekonomikumparken. Hoppas ni får en bra Valborg!:)

Vi hade kul med getterna! Tränade konster;)

Vi fick även testa ta biopsid(stavning?!) om än på ett äpple men det var kul att testa. Vi fick också träna på att ta blodprov på en konstgjord get, men den är väldigt lik en riktig!:)

Tur att man inte trillade igår.. Helt sjukt ju! Tror att jag var en av få som slängde i soptunnan..

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards