iborg

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Ida - 8 april 2014 20:36

Lördagens fest blev lite väl mycket av det goda så hade en seg dag hemma på söndagen. Skönt att kunna vara hemma iaf. Alla tre var bakos(typ mamma med efter natten som taxidriver). Vi tog det lugnt och sen på kvällen var vi bortbjudna till Thells eftersom Tilde snart fyller år. Det var supermysigt! Vid lite över 6 hämtade pappa mig och körde till Sturup. Väl på Arlanda såg jag Daniel Zetterman när jag skulle ta mitt bagage, blev lite
förvånad. Sara kom snäll som hon är och hämtade mig. Jag var helt slut så däckade i sängen!
Igår skulle vi börja 9.15 med föreläsning, men han som skulle ha den hade glömt bort det. Detta gjorde att vi började dissekera innan lunch och sen även lite efter lunch. Runt halv 4 gav vi upp och jag gick till kåren. Där försökte jag hjälpa Johanna med hennes powerpoint och efter många försök gick det. Sen satt jag där och pluggade till halv 7. Sara hängde med mig till en lägenhetsvisning. Och vilken lägenhet! Sjukt bra och fin, läget är het perfekt! På vägen hem stannade jag och handlade lite, åt när jag kom hem och pluggade lite.

Imorse var jag på spinning. Sen hade vi en palpationsöving på levande hundar där vi skulle lära oss känna olika utskott osv. Väldigt svårt tycker jag att det var! Vi var klara vid 11 och du tog vi lunch. Samtidigt drog budgivningen igång på lägenheten! Efter lunch var vi bars tre i gruppen som var kvar. Vi körde igenom halsen, ryggen, boggördel, buken, andnigsmuskler samt frambenet. Detta gjorde vi två gånger och väldigt noga. Det var så skönt och faktiskt lite roligt när det började lossna, men det sitter verkligen inte än! Vi var kvar till lite över 5.
Mobilen plingade i ett under eftermiddagen. Utgångspriset var 1 395000kr och jag la mitt sista bud vid 1 550 000. Nu ligger 1 630 000, vilket gör att denna lägenheten är körd. Förstår inte att det kan höjas så!!!

Har bokat hembiljett igen! Inte många dagar kvar, åker i övermorgon!:)

Vi var seriösa mesta tiden!

Men påväg till omklädningsrummet träffade Caroline denna snyggingen!

Och jag fick en extra underkäke:)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards