iborg

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Ida - 13 april 2014 15:24

Och vilken lugn och skön helg det varit! Jag flög hem i torsdags kväll.
Hoppade över fredagens dissektion. Kom hem runt nio, åt och gick och la mig. På fredagen körde jag Maja till hennes praktik och var och hälsade på Björn och Catarina. Där var det lite
kalas, för Catarina fyllde år. Körde hem och pluggade lite. Testade även med att springa med Anton, gick inte sådär jättebra.. Vi åt middag med pappa på kvällen, körde honom till färjan och så var det lördag. Jag pluggade lite på förmiddagen, efter lunch kom Gabby. Då fick vi låna Dökkur och kunde då rida ut, Gabby Erro. Vi red en lång runda och var hemma lite över 5. Vi satte och fikade lite, bokade hotell första nätterna i LA och mamma köpte Thaimat. Sen åt vi godis och kollade film. Men vi orkade inte se klart den så det gjorde vi imorse. Efter Gabby åkte hem pluggade jag lite och Johan hjälpte mig att förhöra lite muskler. Nu vet jag inte var tiden tog vägen men ska vila lite på soffan. Har dessutom blivit förskyld:(

Anton!:)

Gabby och Erro:)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards