iborg

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Ida - 18 april 2014 12:40

En vecka går fort, speciellt när man inte vill att den ska göra det!
Nu sitter jag på bussen från Arlanda till Uppsala, känns som att jag gjorde det precis, men åt andra hållet.
Jag har haft det hur bra som helst hemma. God mat, mysigt med hundarna och familjen. Min duktiga lillasyster klarade även körkortet nu i veckan, så nu är det hon som kör den svarta faran några månader framöver.
Kommer inte ihåg när jag skrev sist, men vet att det är ett tag sen.
Jag var ju genomförkyld ibörjan av vistelsen. I tisdags följde jag med mamma till TRX, det var väldigt roligt och annorlunda. Jag känner fortfarande av lite i kroppen från den träningen. Jag hade ju med mig mycket träningskläder och skulle ut oxh springa men så blev det inte.. Anton var hos veterinären i tisdags och fick sin vaccination, han skrek som en stucken gris. Jag var med fram till lunch, kul att komma ut i verkligheten!
Igår var vi och åt gott hos mormor och morfar, kom därifrån proppmätta! Åsa och barnen var också där:) på kvällen kom Challe förbi och vi kollade en film och åt godis. Sen kom Thells och lämnade Alice som ska bo hos oss några dagar.
Mamma körde mig till Sturup halv 10 och flygningen gick bra. Ska gå och handla när jag kommer till Uppsala och packa upp lite. Tänkte nog ta och sortera lite kläder också. Sen blir det lite plugg! Inte många dagar till den fruktade tentan, ska bli riktigt skönt när den är över!:)

Östra stranden ?

Min hund har sexpack!

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards