iborg

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Ida - 4 april 2014 16:21

Så, då var denna veckan över och jag sitter på bussen till Arlanda. Jag gick upp halv 7 för att hinna plugga lite. Sen hade vi en lektion som egentligen skulle tagit 2 timmar men som knappt tog 1. Detta gjorde att vi började dissekera tidigare och vi kände oss klara vid 12. Visst, vi hade kunnat utnyttja tiden bättre men är ingen motiverad så är det bättre att sluta och komma med ny energi på måndag. Jag åkte med caroline hem och åt lunch hos henne. Vi kunde sitta ute på hennes fantastiska balkong och sola. Fick dessutom en glass också:) där satt vi väldigt bra och solade till halv 3. Sen cyklade jag hem, packade lite och gick till bussen. Hade inga pengar på reskassan så det blev 30kr dyrare.. Det tråkigaste var att jag hade gått lite tidigare för att fylla på, så var den sönder maskinen. Men tydligen fanns det en till, precis vid bussen. Nu vet jag det till en annan gång!
Ska bli skönt att komma hem, äta god mat och träffa djuren. Och alla andra med såklart!

Idag fyller min fina vän Gabby år! Får hoppas hon får en bra dag och tillfrisknar tills imorgon, för då är det parteeeeeeey!:)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards