iborg

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Ida - 25 februari 2014 19:56

Idag hade jag sovmorgon. Eller ja, jag började senare. Men klockan ringde vid halv 7 och en kvart senare satt jag på cykeln på spinningpass. Fy vad hemskt det är! Hade dessutom urusel kondis, måste träna upp den. Men det är så tråkigt att när man väl är igång igen så blir man sjuk och måste börja om??
Efter träningen åt jag frukost och satt en tid och pluggade. Hann faktiskt hälften av föreläsningen, resten gjorde jag nu ikväll. Vi började 11.15 där vi gick igenom de preparat vi kollade på igår, 8 av 11 är ändå godkänt tycker jag:) sen efter lunch hade vi basgruppsmöte, tyckte det gick sådär. Jag var mötesansvarig och hade fika med mig. Det blev chokladbollarna som verkade uppskattade! Efteråt cyklade jag och sara hem. Jag tog det lugnt en halvtimme och satte mig mellan 16-18 och renskrev klart. Sen höll jag kvällsmat för att fortsätta tills nu.
Jag tänkte faktiskt kolla en film ikväll, så skönt!:)

Ovido - Quiz & Flashcards