iborg

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Ida - 4 februari 2014 20:21

Idag var jag på gymmet tidigt och gick sen hem och packade det sista. Jag tog bilen ut, skönt! Sen hade vi en intressant föreläsning om fåglar om deras respiration, som skiljer sig från däggdjurens. Sen hade vi lite uppföljning och annat som var relativt lugnt. Jag mötte johanna på ulskårhus där vi åt lunch med per och Georg. Sen körde johanna mig till Arlanda. Jag var där tidigt så han plugga lite innan planet gick, skönt! Sen kom jenny och hämtade mig på Sturup och körde hem mig. Jag gick och hämtade hundarna som blev glada och gick nästan direkt en runda med dem. De var lösa på stranden och det var is en bra bit ut. Anton bara stack iväg, ut på isen!!! Jag fick lätt panik, tänk om han skulle trilla igenom där ute? Som tur var kom han tillbaka och fick gå kopplad resten av turen.
När jag kom hem så åt jag lite och satte mig och skrev klart det sista.
Nu sitter jag i soffan med te, har Anton vid fötterna, higgins i soffan, Malte vid brasan och sotis i sin korg. Såååå mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards