iborg

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Ida - 24 februari 2014 22:39

Så var det måndag, igen. Igår jobbade jag till halv 5 och allt gick bra! Halv 6 träffades vi i KV på pizzeria och åt kvällsmat,GOTT!! Vi hade även möte samtidigt. Efter det var det dags för lasergame. Sjukt kul var det! Vi var 12 stycken i KV som möttes, 2*40min. Var helt svettig och hade träningsvärk i ena låret idag. Här uppe har de trappor som man sprang i hela tiden.
Idag började vi vid 9, och jag tog bilen ut. Skönt! Då hade vi självständig mikroskopering. Vi har fått en hemlig låda med 11 preparat som vi i gruppen skulle gissa på vad de var. Vi får facit imorgon! Det var sjukt svårt! Jag kunde kanske max 3 stycken, känns som att jag måste öva lite där va. Efter det hade vi lunch och sedan dissektion av urinorganen. Den var ändå rätt lugn vilket var skönt, jag var aptrött! Kollade film sent igår, somnade vid halv 12... Sen cyklade jag och Sara hem. Jag skrev en handlelista och stack inom Emma för vägning. Minus 0,9kg denna vecka! Det går framåt iaf:) jag veckohandlade på Willys så det tog sin lilla tid. Efter det började jag med matlagning av 8 matlådor. 4 blev lax med pressad potatis och 4 med kyckling och matvetesallad. Jag gjorde dessutom 4 portioner soppa imorse också förresten. Så hade en pluggfri dag idag. Ska sätta mig imorgon med det som jag inte hann klart med i helgen. Vid 8 var det 90 min box och nu har jag ätit lite frukt och dryckit te. Dags att sova:)

Lax med potatis och sallad

KVgänget minus Sara!:)

Ovido - Quiz & Flashcards