iborg

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Ida - 22 februari 2014 20:32

Igår gick vi i skolan till 2 men jag och sara satt kvar till 6 och pluggade, duktiga!:)
Sen åkte vi till johanna och hade tacomys. Andrea från min förra klass var också där, kul! Vi kollade fortet sen åkte vi hem. Johanna körde tjejvasan idag, så hon skulle också upp tidigt!
05.30 ringde klockan imorse. Sen åkte jag till jobb. Utan mobil. Det märkte jag först när jag kom dit, men klarade mig en dag utan;) det gick bra på jobb. Kom hem vid 5 och då hade jag bokat tvättid. Har inte tvättat sen jag var hemma, och det märks på trosor och strumpor. Jag tog lite fläskpannkaka från frysen till kvällsmat. Sen pluggade jag faktiskt en timme. Hade lite som jag inte hann med igår.
Jag parkerade bilen längre bort innan för där kostar det 10 kr i timmen istället för 25 som det gör utanför mig. Då sa jag till mig själv att när jag hämtar bilen så kan jag köpa lite godis. Men blev väldigt sugen på naturgodis istället, så det blev det. Och jag vet, det är inte ett dugg nyttigare, dubbelt så dyrt. Men jag tycker att det ibland är godare! Som idag:)
Nu sitter jag i sängen och mumsar till mello. Sista maskinen är i tumlaren och imorgon är det jobb igen!

Sara, Ochin och Andrea

Ibland kan man undra om det inte är konst jag studerar;)

Ovido - Quiz & Flashcards