iborg

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Ida - 9 mars 2014 19:58

Det går ju så snabbt! Igår var det superhärligt väder. Jag gick upp i tid, pluggade lite och cyklade sen ut till skolan. Där hämtade jag min bil för att köra till stan igen och hämta Vinjas present. Sen var det kalas i Stockholm för hela slanten. Vinja blev väldigt glad över sin lilla gunghäst!
Jag var tillbaka i Uppsala vid 7 och åkte direkt till Sara. Där var vi ett helt gäng och åt förrätt, tacos och efterrätt. Mycket mycket gott. Sen satt vi och hade det trevligt till halv 12 oxh då körde jag hem och la mig.
Idag tog jag sovmorgon till halv 9, skönt! Åt en god frukost med äggmackor istället för gröt. Sen har jag suttit och småpluggat hela dagen. Jag tycker ändå att det är skönt att göra sånt utan att vara stressad. Skriva lite, kolla en film, läsa lite, spela lite spel osv. Jag vet ju att jag ska göra det, och hade säkert kunnat vars effektivare men ibland är det skönt att ha dagar som idag! Jag kom inte ut förrän lite i 6 när jag skulle till gymmet. Körde 1 h core och lite intervaller efter det. Nu när jag kom hem åt jag den tråkigaste kvällsmaten ever. Eller den ser ju så grön ut... Och det går lika bra med selleri!

En ensam bil på parkeringen

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards