iborg

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Ida - 1 mars 2014 08:29

Kling!

Kling igen, hans bror heter Klang. Sen är det birk, skrållan, Melker, katla. Gissa temat?

Av Ida - 1 mars 2014 08:26

Igår var det nog en rätt skön dag ändå. Vi hade först en ganska ostrukturerad och rörig första förseläsning till den delkurs som började igår, digestionsorganen. Vid 12 slutade de flesta men några, inklusive jag, hade getövning. Det har kommit många killingar och de är sååå söta! Lite i tre cyklade jag hem och skulle bara inom och hämta ett paket. När jag kom till cykeln var det antagligen någon som försökt sig på att sno den, för låset var knäckt där nyckeln skulle in.. Så det var att gå hem. Hann precis byta om och begav mig till Friskis där 60min box med Lydia väntade.
Sen hem, duscha och sånt på mindre än en timme och vid 6 träffades jag, Fridolf, Frida Ljungman och Lydia på steakhouse. Det var god mat och väldigt trevligt sällskap:)
Frida skulle börja jobba vid halv 9 så det blev en tidig kväll. Lydia hjälpte mig till cykelverkstaden så de klippte upp låset och jag kunde köpa ett nytt. Vi åkte först och köpte godis och sen hem till Lydia och kollade en film, som tyvärr var värdelös. Runt halv 11 cyklade jag hem och la mig.
Idag sov jag till 8, skönt! Tänkte plugga lite och gå en sväng till stan. Vid 17.15 ska jag vara fixad och klar till viltmiddagen som är ikväll. Vi ska gå på sittningen och jobba på kvällen. Första 04-släppet!!

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards