iborg

Direktlänk till inlägg 15 september 2015

Dag som inre blev som det var tänkt

Av Ida - 15 september 2015 19:59

Efter boxen så hade jag svårt att somna så jag tog lite sovmorgon! Jag ringde och bokade tid för klippning och pluggade till typ 13. Sen åkte jag och klippte mig. Sen hem och pluggade lite till. Vid 16 så kom Nathalie och hämtade mig. Sen åkte vi och köpte kyl och frys till mig, hittade ett par bra begagnade!
Så snällt av Nathalie! Vi höll på i tre timmar och Jacob hjälpte oss väl i lägenheten, de var ju så tunga! Vi stannade till och åt på Ikea, spätta och potatis:) nu ska jag kolla matchen och sen får jag försöka vara lite mer effektiv med plugget, men svårt när jag inte vet vad jag ska plugga på...

Nu ska de bara komma på plats!:)

 
 
Ingen bild

Mamma

16 september 2015 07:19

Jättefina! Vilka snälla kompisar du har som hjälper dig!
Spännande och se hur det blir när dom är på plats.
Och om dom funkar...😜

Ida

16 september 2015 08:06

Verkligen jättesnälla! Får hålla tummarna!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 februari 2019 13:07

Nu sitter vi på första planet mellan Brisbane-Abu Dhabi, 14.35 timmar. Vi har nu 3,5h kvar. Sista dagarna spenderade vi på campingen, kändes som den reklamen vid midsommar när de dukade ute och sen inne osv. Vi varvade poolen, bilen, av m bikini, på ...

Av Ida - 24 februari 2019 10:55

Fredag: Ett dygn med wi-fi var det längesen vi hade men nu kunde jag passa in en tid och ringa till Sverige, trots att täckningen inte var den bästa. Vi hörde med han som ägde campingen om närmsta ställe att bada och han berättade att det var vågor s...

Av Ida - 22 februari 2019 13:45

Igår vaknade vi på vår camping som är en parkering till en fotbollsplan, vi åt frukost och körde sedan till McDonalds för att kolla lite på våra mobiler. Sen körde vi in till Coffs harbour, ett mysigt ställe där vi promenerade lite och badade några t...

Av Ida - 19 februari 2019 04:26

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Av Ida - 19 februari 2019 04:15

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Ovido - Quiz & Flashcards