iborg

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Ida - 11 september 2015 18:10

Klockan är 17.59, en fredag och jag sitter i soffan och äter. Vi gick i skolan 9.15-16 och sen direkt efter körde jag ett skivstångspass. Kände att jag inte riktig hade kraft idag efter en hel dag i skolan. Men jag körde på ändå, skönt att få det gjort iaf! Jag tänkte sätta mig och plugga någon timme nu på kvällen, lite mysplugg! Sen kanske det blir en film, vem vet! Känner redan att jag är sugen på godis, får hoppas det går över men tror knappt det! Helgen kommer nog gå till plugg så att jag hinner ta igen, men idag kände jag att jag var väldigt effektiv på föreläsningen så hann renskriva samtidigt!:)

Mycket rolig kvällsmat... Ska ställa mig och laga lite mat antingen ikväll eller imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards