iborg

Alla inlägg den 10 september 2015

Av Ida - 10 september 2015 23:09

Har tagit lite sommarlov från bloggen men tänkte att det är lika bra att börja med den igen!
Sommaren har varit hur bra som helst! Jobbat 8 av 10 veckor men trivdes VÄLDIGT bra på mitt jobb! Kul med kollegor som man trivs med!:) Midsomar spenderades i Olofsbo, utanför Falkenberg med Sara, Rasmus och andra härliga människor!
Jag hade en vecka tillsammans med Sara. Först åkte jag upp till Göteborg och var där några dagar för att sedan vi sedan tog bilen till Trelleborg några dagar. Sara och hela gänget kom ner till Falsterbo också, sjukt rolig helg! Är väldigt glad att jag lärt känna dessa fina människor.
Jag hann även en sväng till ekebo, dansbandsfestival med Gabby.
En sväng till Gotland och Ellen trycktes också in, väldigt roligt!
Sen, något av det bästa: bara att kunna vara hemma! Mamma har varit helt fantastisk. Det har varit matlådor varje dag, fix med kvällsmat! Jag har dessutom tränat mycket i sommar, både genom jobbet men också sprungit (kom milen under en timme) och sedan minst 2 pass på gymmet i veckan! Är ändå nöjd med tanke på att det varit sommar.
Lite sol och bad fick vi ju också där i slutet. Det var bara en liten sammanfattning på sommaren.

Nu har vi snart gått två veckor i skolan. Jag åkte upp en vecka innan vi började för att vara med och anordna insparken. Det var mycket slit och jobb, men kul hade vi! Jag hette Golden gambler den veckan och gick runt och glodde på folk. I fredags var det avslöjning och så kul jag hade det på släppet sen, var i ett lyckorus!
Vi gick inte i skolan något alls förra veckan så det får man ta igen nu istället. Det är en kort kurs, lagar och skit, tenta på torsdag och fredag sen är den förhoppningsvis över.
Dags för en liten bildbomb!
Och visstja, har övergett min trogna iPhone 4 till en 5s, dock är jag inne på min tredje på tre månader, klumpig...

Jacob från klassen var på besök

Hemma är bäst

Ekebo??

Helgen när det var Falsterbo horse show

En mobil som råkades glömmas på biltaket...

Gotland med Ellen

Golden gambler

Hela gänget

Ovido - Quiz & Flashcards