iborg

Direktlänk till inlägg 18 maj 2014

Helgen bara försvann

Av Ida - 18 maj 2014 15:16

Så, då var det söndag. Ny vecka framför oss igen. I fredags gick jag till 12, men usch vilken jobbig förmiddag det var! Skulle renskriva den direkt men hann inte.. På kvällen var jag, caroline, johanna, sara och Rasmus och åt på en italiensk restaurang. Sjukt gott!! Sen jobbade jag på kåren till lite i 3. Lördagen var lite seg på förmiddagen, försökte plugga men gick inte så bra.. Vi åt brunch på Norrlands nation och sen åkte jag vidare till johanna, lånade bilen och körde till Stockholm. Var hos farmor och farfar hela kvällen och sen till Barbara och sov där. Idag pluggade jag lite på förmiddagen, åkte till farmor, solade lite, åt lunch och nu sitter jag och tar igen mig. Snart blir det dags att bege sig norrut igen. Ikväll är det middag hos Sara, och Steffanie kommer också. Så mysigt?

Albin är lite hungrig..

 
 
Ingen bild

Mamma

19 maj 2014 06:31

Jasså fiskmåsen heter Albin. Förr var det ju Jonatan.
Mysigt med god mat hos farmor o farfar. Och skön säng hos
faster Barbara. Nu är det inte många veckor kvar.....

Ida

19 maj 2014 07:45

Jonathan är också kvar! Han var inte där just då bara! Ska bli så skönt!!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 februari 2019 13:07

Nu sitter vi på första planet mellan Brisbane-Abu Dhabi, 14.35 timmar. Vi har nu 3,5h kvar. Sista dagarna spenderade vi på campingen, kändes som den reklamen vid midsommar när de dukade ute och sen inne osv. Vi varvade poolen, bilen, av m bikini, på ...

Av Ida - 24 februari 2019 10:55

Fredag: Ett dygn med wi-fi var det längesen vi hade men nu kunde jag passa in en tid och ringa till Sverige, trots att täckningen inte var den bästa. Vi hörde med han som ägde campingen om närmsta ställe att bada och han berättade att det var vågor s...

Av Ida - 22 februari 2019 13:45

Igår vaknade vi på vår camping som är en parkering till en fotbollsplan, vi åt frukost och körde sedan till McDonalds för att kolla lite på våra mobiler. Sen körde vi in till Coffs harbour, ett mysigt ställe där vi promenerade lite och badade några t...

Av Ida - 19 februari 2019 04:26

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Av Ida - 19 februari 2019 04:15

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards