iborg

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Ida - 1 maj 2014 16:17

Sitter på Arlanda nu och planet är som vanligt försenat.. Tror inte det varit i tid en enda gång som jag åkt.
Är lite seg idag. Men gårdagen var rolig. Vi började med en mysig frukost hos Lydia, gick till ekonomikumparken och satt i solen med alla andra studenter och sen åkte vi hem och duschade. Vid 7 var vi hos Eric( en i Johannas klass) och grillade. Jag hade köpt fläskytterfile, johanna potatissallad och halomi, gott blev det! Sen satt vi där och drack lite innan släppet vid 23. Vi var alla sega så det var en lugn förfest. När vi skulle till släppet snöade det jättemycket och det la sig på mark och cyklar. Vi dansade och hade oss till ca 3 sen var det dags att bli snögubbe igen! Det slog så hårt mot ansiktet, ont!:(
Imorse hade jag bokat tvättid så det var bara att gå upp vid lite i 8, äta frukost, plugga, tvätta, städa, packa och göra lunch. Hade mycket mjölk kvar så det blev pannkakor, gott!
Ska dessutom få god mat när jag kommer hem!:)

Frukost hos Lydia

Parken

Sara och Hultan tog en powernap

Skitväder!

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards