iborg

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Ida - 6 maj 2014 21:11

Usch, vet att jag varit dålig på att skriva den senaste tiden! Får skylla på tiden..
I torsdags åkte jag som sagt hem, flyget försenat igen. Maja var snäll och hämtade mig på Sturup och mamma hade fixat världens festmåltid när vi kom hem, gott! Efter allt Valborgsfirande var jag trött så det blev en tidig kväll.
På fredagen gick jag in till night stop och hälsade på Jenny. Sen åkte jag hem och pluggade en stund för att åka tillbaka till stan och luncha med mamma, Jenny och Maja, mysigt! Vi åkte sen hem, pluggade lite till och sen kom mormor och morfar på kaffe:)
På kvällen kollade jag och mamma en riktigt bra film, the escapeplan.
Lördagen började med pyttelite plugg, cykla in till stan för lite inköp och sedan körde Maja mamma och Pernilla till Sturup, de skulle till Malmö. Solen gassade där hemma så låg ute till 15 och solade. Sen gick vi runda med hundarna för att sedan göra oss redo inför kvällens festligheter. Det blev aningens stressigt då Maja höll på att elda upp sitt hår, men vi hann tillslut till våra fester. Jag var på Axels och Erics 25 års fest och Maja på en 18års fest fem minuter bort. Festen jag var på var trevlig! Kul att träffa alla människor igen som man inte sett på länge. Maja kom och hämtade mig vid 1 och så körde vi hem. Hon är så duktig:)
Jag vaknade tidigt på söndagen men låg kvar i sängen med mina mysiga hundar och higgins. Vi tog det lugnt på morgonen och vid 12 var det dags för mig att bege mig till Sturup igen. Planet blev en timme försenat och stackars Sara fick vänta på mig:( så snällt att hon hämtade, uppskattas verkligen! Hon körde hem mig och jag kunde packa upp lite. Sen cyklade jag och handlade, vidare till Sara och hälsade på hennes söta lilla katt, Svea. Vi grillade hamburgare och kollade tv. Jag var dock slut så åkte hem och la mig.
Igår gick jag halva dagen i skolan, hem pluggade, ut och sprang intervaller i backe (sjukt jobbigt) och sen på visning. Blir inget med den lägenheten tyvärr.
Idag har jag varit i skolan från 8-16, känns i kroppen. Men ju mer föreläsningar desto mer att renskriva.. Hann med lite idag, men får ta resten imorgon. Bokade även hotell i vegas idag, ser lyxigt ut!:)

Mys!

Anton tog rejäl sovmorgon i söndags!

Handlade ny klänning och skor hemma som jag hade på festen i lördags

Gulliga Svea?

Sista föreläsningen idag hade vi som "vem vill bli miljonär". Väldigt kul sätt att lära sig!

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards