iborg

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Ida - 30 september 2013 21:51

Dagarna i Stockholm var väldigt roliga! Väl framme hos Katja började vi göra oss i ordning och drack lite bubbel. Jag med min vanliga otur fick en dyngsur väska+innehåll då hela min flaska med värmeskydd hade läckt.. Sen kom Carolina, Katjas kompis och det bjöds på mer bubbel och mat i form av pasta med zucchini, supergott! Vid halv 9 började vi bege oss in till stan, riktigt kallt var det! Stället vi gick till heter typ desendens Slussen och eftersom Slussen ska rivas och göras om så var det sista gången de hade öppet. Det var verkligen en blandning av olika människor och det spelades bra musik. Vi blev trötta vid halv 1 och gick till donken och åt. Lyckad kväll!

Igår vaknade jag upp hos katja, pluggade lite och sen gick jag till farmor och farfar. Där var jag några timmar och fick god lunch. Träffade även Barbara,Sebastian och Therese. Det är kul att man kan ses oftare nu när jag bor här uppe.
Efter en trevlig lunch åkte jag tillbaka till Uppsala och cyklade direkt till skolan där johanna väntade. Sen gick vi igenom allt! Den kvinnan har verkligen ett tålamod som heter duga!! Vi var där i ca 3 timmar och det kändes bra när jag gick därifrån.

I morse gick jag upp relativt tidigt för att hinna kolla in i det sista. Kändes skönt att bara fräscha upp minnet lite från gårdagen. Jag hade min muntliga tenta 10.15-11.15, och klarade den. Såååå skönt! Alla tre som gjorde det tillsammans klarade den så det var kul.
När jag kom hem åt jag rester från lunchen hos farmor och farfar, gott! Sen firade jag med att se både ett avsnitt one tree Hill och ett avsnitt bron. Sen var det vara att sätta sig med embrylogi. Sista tentan för kursen är på fredag, så vet vad jag ska göra i alla fall.
Nu kom jag precis hem från 90 min box som sara var med på, superskoj. Är "ledig" imorgon, tänkte försöka hinna med och köpa nya skor:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards